Ik kom graag op Terschelling. Terwijl ik daar geniet met mijn lief en onze kinderen met aanhang, werk ik tegelijkertijd aan Schrijf je rijk, mijn missie voor ondernemers. Schrijf je rijk gaat over het beste van jezelf laten zien. Klanten trekken met content die precies bij jou past. Zodat je je niet alleen rijk voelt, maar ook daadwerkelijk goed gaat verdienen.

Daar op Terschelling, genietend van de weidsheid, de wind en de prachtige wolkenluchten, vond ik een uniek voorbeeld van hoe treffend en doeltreffend een simpele tekst kan zijn. Er ligt een heel leuk klein hotel daar, aangenaam verscholen tussen de duinen. Het noemt zich: ‘Het best bewaarde geheim van Terschelling’. Geweldig gevonden, want meer is niet nodig.

Eén regeltje maar. Maar een regeltje waarmee het charmante hotel zich weet te onderscheiden van al die andere hotels op het Waddeneiland. Het heeft geen neonreclame op de gevel. Sterker nog: helemaal geen naam aan de gevel! Je vindt alleen hier en daar op het eiland wat kaartjes met die nieuwsgierig makende zin. Je voelt je een beetje bijzonder als je dat best bewaarde geheim hebt ontdekt en je boekt meteen een tafel of een kamer. Het uitzicht, de zee, de duinen, het rustige terras en de fijne sfeer doen de rest. En je vergeet het nooit meer.

Over effectieve teksten gesproken!

Reageer

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *