Weet jij wat het schrijfgeheim is van succesvolle internetondernemers als Aart-Jan, Anne en Eelco?

Weet jij waarom hun marketing zo geweldig werkt en ze duizenden volgers hebben?

Ze laten iets van zichzelf zien.

Ze delen verhalen over hun werk, hun manier van leven, de dingen die ze belangrijk vinden.

Niet zomaar verhaaltjes, maar anekdotes, ervaringen en lessen die laten zien dat ze:

  • goed zijn in hun vak en weten waar ze over praten
  • veel voor hun klanten kunnen betekenen
  • mensen van vlees en bloed zijn

Klinkt eenvoudig? Klopt.

Maar als je begint te schrijven over jezelf, dan merk je dat schrijven over jezelf nog niet meevalt. Dat hoor ik van bijna alle ondernemers die ik spreek. Ze worstelen met het vinden van de juiste woorden.

Want: WELKE ERVARING, ANEKDOTE OF LES kies je uit alles wat je hebt meegemaakt?

Is wat je schrijft wel INTEGER EN AUTHENTIEK?

TREKT HET DE MENSEN AAN DIE JIJ WILT OF STOOT HET JUIST AF?

Vragen die je niet één, twee, drie kunt beantwoorden.

 

Zo kun je  een overtuigend verhaal over jou en je bedrijf meteen toepassen in je marketing:

1 op je Over mij-pagina op je website.

Wist je dat dit de meest bekeken pagina van je website is na de Homepagina?

2 op je social media. Zo krijg je meteen meer bezoekers naar je website.

3 als basis voor een blog

4 op Linkedin, zodat je zakelijke netwerk op een authentieke manier leest waar je voor staat en wat je allemaal doet

5 om naar interessante (online) magazines te sturen zodat ze jou willen interviewen

6 als bijlage bij een mail naar nieuwe klanten?

 

Jij bent uniek in hoe je bent en wat je doet. Daarin onderscheid je je van anderen.

Maar hoe schrijf je dat op?

Dat wil je zeggen: hoe schrijf je wervend, maar zonder jezelf te veel op de borst te kloppen?

En waar ben jij trouwens precies goed in? Beter dan al die anderen?

Waarin onderscheid jij je nou precies?

En wat is de rode draad in wat je doet?

Heb jij ook dit soort vragen? Houden die vragen je tegen?

Zorgen ze dat je minder over jezelf schrijft dan je zou willen?

Je bent niet de enige.

Bijna alle ondernemers die ik spreek vinden het moeilijk om over zichzelf te schrijven. 

Daarom heb ik iets bedacht dat je gaat helpen. 

Als jij een ondernemer bent die werkt vanuit haar hart.

Als je graag jouw verhaal wilt delen omdat je weet dat het je verder helpt. Maar het niet doet. Terwijl je weet dat het je zou helpen om aarzelende klanten over de streep te trekken.

Hoe zou het voor jou zijn als je niet over jezelf hoeft te schrijven?

Maar je wel een prachtig verhaal over jezelf en je bedrijf krijgt? Een verhaal dat je meteen kunt inzetten om nieuwe klanten te trekken?

Na het interview krijg je van mij:

  •  een kant-en-klaar verhaal over jou en je bedrijf dat je meteen op diverse manieren kunt inzetten (website, social media, pers).
  • 3 kant-en-klare quotes voor bijvoorbeeld Facebook
  • een schrijfstrategie op maat

 

 

Wil je voor je jouw verhaal vertelt eerst meer weten over mij?

Begrijpelijk. Dat kan hier:

Carla de Ruiter interviewde mij voor het THEMAnummer CREATIVITEIT van haar Pioniersmagazine. Voor de rubriek Zij maakt het verschil. 

 

Nog even kort wat voordelen van een vraaggesprek met mij:

 -je wordt helemaal ontzorgd: ik regel en leid het gesprek en schrijf het interview uit. Je krijgt een digitaal pakketje met het interview dat je meteen kunt plaatsen, plus quotes voor social media.

-jij kunt je helemaal focussen op wat je wilt vertellen

-je zult merken dat je door de vragen die ik stel, steeds meer tot de kern komt

-je hoeft niet na te denken over de juiste formulering

-je hoeft niet tijdens het gesprek na te denken over het resultaat (want dat krijg je van mij)

-ik help je om de rode draad in je verhaal te herkennen

-ik maak meteen mooie koppen en intro’s, dat is mijn vak

 

De eerste interviewafspraak staat. Binnenkort vertelt Susan hier wat het interview haar heeft opgeleverd.

WIL JIJ OOK IN HET LICHT STAAN?

Het doel van mijn interview is om jou en je bedrijf in het licht te zetten. Journalisten hebben vaak hun eigen agenda, wat betekent dat je maar moet afwachten wat ze precies opschrijven ;). Ik heb dat verschillende keren meegemaakt en jij misschien ook wel.

In dit geval ben ik er voor jou en hebben we maar één doel:

een authentiek en overtuigend verhaal dat jij kunt gebruiken in je marketing.

Iets voor jou?

BESTEL hier het Ik maak jou zichtbaar-pakket

Let op: Het aantal plaatsen is beperkt, dus wacht niet te lang!

Wist je dat ik al meer dan 20 jaar interviews maak?

Lang hè? Veel van die interviews zijn gemaakt voor corporate bedrijven zoals Bavaria en Boskalis. Ze zijn daarom helaas niet openbaar, ik kan ze niet met je delen.

Maar… ik kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent. Daarom heb ik 2 van mijn interviews geselecteerd die je hieronder kunt lezen.

Alexander Kraaij vertelt over het internationale succes en de ambities van zijn Ecofont. Dit lettertype met kleine gaatjes brengt het verbruik van giftige inkt flink naar beneden.

Hugo van Schaik richt zich met zijn bedrijf Avalon Yachts op een bijzondere niche: rijke Chinezen die toe zijn aan een eigen jacht. En dat terwijl  de Chinese watersport nog maar in de kinderschoenen staat.

WIL JIJ JE ZICHTBAARHEID EEN BOOST GEVEN?

MEER KLANTEN TREKKEN DIE BIJ JOU PASSEN?

LAAT JEZELF DAN ZIEN. Zet je bedrijf in de schijnwerpers.

Pas ook het schrijfgeheim van al die succesvolle internetondernemers toe.

Deel je verhaal.

Met mij. Met de wereld.

Weinig moeite, een kleine investering, groots resultaat.

 

 

Reageer

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *