10 nov 2016
november 10, 2016

Jouw verhaal in de media?

0 reacties

Een interview is een geweldige manier om jouw missie en bedrijf in de schijnwerpers te zetten. Het is ook lekker dat je het niet zelf hoeft te schrijven. Het enige wat jij hoeft te doen is vertellen, over wat jij heel goed kunt. Wil jij dat ook?

Vertellen.

Over wat jij heel goed kunt, over wat je doet en voor wie, over je allerleukste opdracht en waarom je doet wat je doet.

Over je missie, passie en hoe je jou klant heel goed helpt.

Hoe leuk is dat?

En weet je wat er nog meer zo heerlijk is aan een interview?

Omdat je het niet zelf opschrijft , komt je verhaal juist heel integer en authentiek over.

En omdat een professional het opschrijft, wordt dat verhaal ook nog eens heel mooi verwoord.

Kijk jij wel eens met jaloezie naar ondernemers die hun verhaal overtuigend vertellen in de media?

Denk je dan: dat wil ik ook wel?

Dan heb ik goed nieuws voor je: het Ik maak jou zichtbaar-pakket is er.

Ik interview je en leid met allerlei vragen precies naar dat wat jij wilt zeggen.

Je krijgt van mij niet alleen een heel mooi geschreven portret van jou en je bedrijf, maar ook een schrijfstrategie waar je mee verder kunt.

 

Denk je eens in hoe makkelijk het is om zo’n interview te hebben dat je op allerlei plekken kunt gebruiken.

Zonder dat het je extra tijd en moeite kost.

BIJVOORBEELD

1 op je Over mij-pagina op je website.

Wist je dat dit de meest bekeken pagina van je website is na de Homepagina?

2 op je social media. Zo krijg je meteen meer bezoekers naar je website.

3 als basis voor een blog

4 op Linkedin, zodat je zakelijke netwerk op een authentieke manier leest waar je voor staat en wat je allemaal doet

5 om naar interessante (online) magazines te sturen zodat ze jou willen interviewen

6 als bijlage bij een mail naar nieuwe klanten?

 

Jij bent uniek in hoe je bent en wat je doet. Daarin onderscheid je je van anderen.

Mag je dat nog meer laten zien?

WACHT dan niet langer op die journalist.

Jij staat immers zelf aan het stuur van jouw bedrijf.

Geef je hier op.

VERTEL mij jouw verhaal over je missie, je eigen transformatie, de lessen die je leerde en hoe je dat allemaal vertaalt in jouw bedrijf.

Gun jouw verhaal de aandacht die het verdient. 

je bedrijf. Maar je wel een prachtig verhaal over jezelf en je bedrijf krijgt? Een verhaal dat je meteen kunt inzetten om nieuwe klanten te trekken?

Reserveer HIER je plek. 

Dit krijg je na het interview van mij:

  •  een kant-en-klaar verhaal over jou en je bedrijf dat je meteen op diverse manieren kunt inzetten (website, social media, pers).
  • 3 kant-en-klare quotes voor bijvoorbeeld Facebook
  • advies over hoe je jouw interview kunt gebruiken
  • een plekje in de nieuwsbrief van Schrijf je rijk.

Ik geef jou zichtbaarheid

Hier kun je meer lezen over mij. en mijn ervaring als interviewer 

Carla de Ruiter interviewde mij voor het THEMAnummer CREATIVITEIT van haar Pioniersmagazine. Voor de rubriek Zij maakt het verschil. 

Nog even kort de voordelen van een vraaggesprek met mij:

 -je wordt helemaal ontzorgd: ik regel en leid het gesprek en schrijf het interview uit. Je krijgt een digitaal pakketje met het interview dat je meteen kunt plaatsen, plus quotes voor social media.

-jij kunt je helemaal focussen op wat je wilt vertellen

-je zult merken dat je door de vragen die ik stel, steeds meer tot de kern komt

-je hoeft niet na te denken over de juiste formulering

-je hoeft niet tijdens het gesprek na te denken over het resultaat (want dat krijg je van mij)

-ik help je om de rode draad in je verhaal te herkennen

-ik maak meteen mooie koppen en intro’s, dat is mijn vak

De eerste interviewafspraak staat. Binnenkort vertelt Susan hier wat het interview haar heeft opgeleverd.

WIL JIJ OOK IN HET LICHT STAAN?

Het doel van mijn interview is om jou en je bedrijf in het licht te zetten. Journalisten hebben vaak hun eigen agenda, wat betekent dat je maar moet afwachten wat ze precies opschrijven ;). Ik heb dat verschillende keren meegemaakt en jij misschien ook wel.

In dit geval ben ik er voor jou en hebben we maar één doel:

een authentiek en overtuigend verhaal dat jij kunt gebruiken in je marketing.

Iets voor jou? Bestel het pakket hier en begin meteen.

 

Wist je dat ik al meer dan 20 jaar interviews maak?

Lang hè? Veel van die interviews zijn gemaakt voor corporate bedrijven zoals Bavaria en Boskalis. Ze zijn daarom helaas niet openbaar, ik kan ze niet met je delen.

Maar… ik kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent. Daarom heb ik 2 van mijn interviews geselecteerd die je hieronder kunt lezen.

Alexander Kraaij vertelt over het internationale succes en de ambities van zijn Ecofont. Dit lettertype met kleine gaatjes brengt het verbruik van giftige inkt flink naar beneden.

Hugo van Schaik richt zich met zijn bedrijf Avalon Yachts op een bijzondere niche: rijke Chinezen die toe zijn aan een eigen jacht. En dat terwijl  de Chinese watersport nog maar in de kinderschoenen staat.

WIL JIJ JE ZICHTBAARHEID ook EEN BOOST GEVEN?

MEER KLANTEN TREKKEN DIE BIJ JOU PASSEN?

LAAT JEZELF DAN ZIEN. Zet je bedrijf in de schijnwerpers met jouw eigen interview. 

Weinig tijd, een kleine investering, groots resultaat.

 

Reageer

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *