Is jouw website ook nog steeds niet helemaal zoals jij hem wilt hebben? Staat het meeste er wel op? Maar “is het het gewoon nog niet”? Ik hoor dat heel vaak. De meeste ondernemers kunnen best een stukje schrijven. Helemaal geen probleem. Maar over zichzelf schrijven, over hun bedrijf, hun visie is lastig. De oplossing? Boek een interview.

Neem Susan.

Het is haar passie om te voorkomen dat mensen vastlopen in hun werk.

Ooit liep ze zelf helemaal vast. En dat was hard.

Maar het had kunnen voorkomen kunnen worden.

“Ik herken nu de signalen”,  zegt ze. “Die kennis geef ik door”.

Ze heeft een prachtig verhaal. Maar het staat niet op haar website.

“Ik kan best schrijven”, zegt ze. “Ik hoef nog maar een klein stukje.

Dat zegt ze nu al maanden.

Ze kan het wel, maar ze doet het niet.

Omdat het zo eng is.

“Ik stel het uit”, weet ze.

 

Kan ik je helpen?, vraag ik.

En zo ontstond mijn Ik maak jou zichtbaar-plan:

Om klanten te krijgen moeten ze je natuurlijk wel kunnen vinden.

  

zichtbaar online Susan Eggels

Dus maken we afspraken. Ik interview haar en schrijf een prachtige tekst die zij mee aanreikt.

“Ik had het zelf nooit zo gezegd, maar ik ben er heel blij mee”, zegt ze.

Dan gaat ze zelf aan de slag. We kruisen aan in onze agenda, wanneer ze de tekst op de homepagina heeft. En op de andere belangrijke pagina’s. 

Ze regelt een fotograaf en schudt de webbouwer wakker. 

Het interview heeft haar nieuwe moed gegeven. En nu komt die website er wél en ze is er trots op. Klanten vinden haar.  Susan kan meer mensen helpen. De wereld wordt een stukje mooier.

Schrijven verrijkt je, maar je hoeft niet alles zelf te doen.

Reageer

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *