Tijdgebrek noemen de meeste ondernemers als reden dat het er te weinig van komt. Van schrijven voor hun bedrijf. Hadden ze maar wat meer tijd! Dan zou het zeker lukken. Echt? “Neem niet te veel tijd”, adviseert juist de speechschrijver van Obama. En ik ben het roerend met hem eens. De ondernemers die ik tegenkom, zijn allemaal.. lees meer →

02 feb 2015
februari 2, 2015

Beter bloggen voor je bedrijf

0 reacties
Sasja als trainer bij inspiratiedag She speaks

“Je moet ervoor uit je comfortzone. Het is moeilijk vol te houden. En je twijfelt of je wel interessant genoeg bent. Maar blogvrees is nergens voor nodig. Als je maar je ideale lezer voor ogen houdt en authentiek schrijft.” Zo begint het verslag dat Jacomine Oosterhoff schreef over mijn workshop Beter bloggen voor je bedrijf tijdens Shespeaks.. lees meer →

27 nov 2014
november 27, 2014

Het geheim van overtuigend schrijven

0 reacties
Het geheim van overtuigend schrijven

Goede copywriting werkt voor jouw bedrijf. Moet je als ondernemer dan schrijver worden? Nee hoor, schrijven voor je bedrijf doe je maar met één reden: om klanten te trekken en hen ervan te overtuigen dat jij voor hen de beste keus bent. Ken jij het geheim van overtuigend schrijven? Hoe doe je dat nu: overtuigend schrijven?.. lees meer →

Je bent ondernemer en je hebt een website nodig en een (digitale) folder of blog. Je twijfelt: zal ik de tekst uitbesteden aan een professional? Die schrijft het allemaal vast veel mooier op dan ik, denk je. Toch is het slimmer om zelf te leren schrijven en je klant te overtuigen. Ik geef je de.. lees meer →

“Overtuigend leren schrijven? Pffft.” De ondernemer tegenover me is moe. Ze werkt ook zo hard. Ze is interim communicatieadviseur, ze is moeder, ze doet haar eigen boekhouding, ze netwerkt, ze houdt haar website bij. Nou ja, dat laatste neemt ze zich voor. Maar het komt er niet van. Ze heeft namelijk chronisch te weinig tijd. “Veel van mijn.. lees meer →